S.O.S. 1 uur service.
Wanneer het snel moet.
Wanneer het snel moet.
De ONTZ S.O.S. 1 uur service is het antwoord voor organisaties die een calamiteit ondervinden in hun productieomgeving. Na een korte telefonische analyse van de situatie wordt de juiste IT Professional ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Afhankelijk van de situatie kan zowel op locatie danwel op afstand zijn.
De ONTZ S.O.S. 1 uur service is er om organisaties met/of zonder ICT-medewerkers te ondersteunen in het geval van calamiteiten in de productieomgeving.
Staat je productieomgeving niet bij onze expertise-lijst? Je kan altijd vrijblijvend bellen om te overleggen.
Staat je productieomgeving niet bij onze expertise-lijst? Je kan altijd vrijblijvend bellen om te overleggen.
Je belt met +31 (0)35 – 647 07 34 en luistert zorgvuldig naar de voorwaarden. Indien je akkoord bent met de voorwaarden, wordt je automatisch doorverbonden met een medewerker.
Werkt deze dienst op basis van "No Cure, No Pay"
Nee. Onze IT Professionals zijn 24/7 bereikbaar en reizen indien het moet vele kilometers binnen een uur om calamiteiten bij u als klant op te lossen.
Wat is jullie succes-rate?
De afgelopen 10 jaar hebben wij alle calamiteiten, dankzij een goede inventarisatie, kunnen verhelpen.
Moet er direct worden betaald?
Nee. Wij vertrouwen er op dat de rekening binnen 14 dagen wordt voldaan.
Werkt ONTZ met freelancers voor deze dienst?
Nee. Ons S.O.S. team bestaat uitsluitend uit ervaren IT professionals welke al jaren hun dienst bewezen hebben.
Wat zijn de kosten voor de S.O.S. 1 uur service?
Wij hanteren een vast uurtarief voor onze S.O.S. service. De kosten worden met u besproken voordat wij met de analyse beginnen.