IT Beheer Hilversum

IT beheer

Verlaag kosten.
Verhoog continuïteit.

IT Beheer voor organisaties in Hilversum

IT Beheer is de kern van iedere organisatie: het is bepalend voor de productiviteit van elke medewerker, de kwaliteit van hun werkzaamheden en de efficiëntie waarmee elke dag gewerkt wordt.

ONTZ is gevestigd in mediastad Hilversum en zijn van mening dat iedere organisatie moet kunnen beschikken over de beste IT-beheeroplossingen die er vandaag de dag beschikbaar zijn.

Door de toenemende snelheid waarmee de ICT hedendaags ontwikkelt, wilt iedere organisatie kennis in huis hebben die nodig is om in te kunnen springen op de wensen en behoeften van zowel hun medewerkers als cliënten. Onze systeembeheerders bezitten de actuele kennis waarmee wij uw organisatie kunnen voorzien van branche-specifieke IT-Beheeroplossingen en verbeteringen.

Eén aanspreekpunt voor uw IT Beheer

Vaak komt het voor dat de systeembeheerder niet beschikbaar is, juist op dat ene moment waarop men de systeembeheerder nodig heeft. Wij voorkomen dit doordat onze afdeling systeembeheer bestaat uit teams van ICT-specialisten welke altijd direct voor je klaar staan. Deze multidisciplinaire teams bestaan volledig uit gecertificeerde systeembeheerders met daarin een groot aantal specialismen. Als klant van ONTZ heeft u te allen tijde één vast aanspreekpunt welke 24/7 bereikbaar is voor al uw vragen of oplossingen voor uw problemen.

IT Beheer en werkplekken

Het beheer van het netwerk, de servers en werkplekken voeren onze systeembeheerders zowel op locatie als op afstand uit. Alle werkzaamheden worden uitgebreid gedocumenteerd in ons klantenportaal, waardoor je altijd een duidelijk inzicht hebt in uitgevoerde en lopende werkzaamheden.

IT-Beheer van het netwerk, de servers, werkplekken en de ondersteuning aan alle medewerkers is cruciaal voor de continuïteit van de organisatie. Daarom beheren en monitoren onze systeembeheerders dagelijks de infrastructuur zodat iedere medewerker ten allen tijde gebruik kan maken van een snel netwerk, optimaal presterende servers en professionele werkplekken.

Altijd de snelste reactie

Naast het feit dat wij het belangrijk vinden om na werktijd en in het weekend bereikbaar te zijn, vinden wij snelheid nog veel belangrijker. Onze IT-beheerabonnementen komen daarom standaard met een 4-uurs reactietijd en zijn upgradebaar naar een 1-uur reactietijd. Hiermee is uw persoonlijke team binnen 4 of 1 uur ter plaatse in het geval van calamiteiten.

Online Portaal

Met onze online portaal beschikt u als klant over een volledig inzicht in het IT beheer. Een greep uit de mogelijkheden die onze portaal biedt:

        • Netwerkstatistieken inzien
        • Netwerk / server overview
        • Back-uprapporten inzien
        • Onderhoudsrapporten inzien
        • Overzicht van uw facturen, offertes en lopende opdrachten

24/7 Support

Bij ieder abonnement leveren wij standaard een 24/7-overeenkomst; omdat wij vinden dat IT-beheerders altijd bereikbaar moeten zijn wanneer u ze nodig heeft.

Binnen het team van IT beheerders dat wordt toegewezen aan uw organisatie is er altijd één teamlid ‘s nachts en in het weekend beschikbaar om u te woord te staan en te helpen bij calamiteiten.

Geen verassingen achteraf

Onze IT-beheerabonnementen hebben een vaste prijs per maand per server en werkplek. Hierdoor weet u precies wat het IT-beheer per jaar zal gaan kosten en komt u niet voor verrassingen te staan. 24/7-IT-beheer is er al vanaf €25,- per werkplek per maand.

Meer informatie

Wilt u meer weten over onze IT-beheerdienstverlening, abonnementen of tarieven?
Neem dan geheel vrijblijvend contact op met één van onze adviseurs of laat u vandaag nog terugbellen.

Neem contact met mij op

Voordelen

  • Eén persoonlijk team

  • 24/7 bereikbaar

  • 24/7 pro-active monitoring

  • Pro-actief IT-beheer

  • Online Ticket Systeem

  • Vaste prijs per werkplek

  • Vaste prijs per server

Werkplek & serverbeheer

  • Vaste prijs per maand
  • 24/7 ondersteuning van IT Beheerders
  • Persoonlijk IT Team
  • Hulp op locatie
  • Hulp op afstand
  • Geen verborgen kosten

Veelgestelde vragen

Is onbeperkt support en beheer echt onbeperkt?

Ja, bij ONTZ is onbeperkt IT beheer écht onbeperkt. Ongeacht de tijd die het nodig is om support en beheer te leveren hanteren wij één vaste prijs per maand.

Wanneer is mijn persoonlijke IT-team bereikbaar?

Uw persoonlijke IT-team is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via 035 – 642 60 05.

Is het mogelijk om een vrijblijvende afspraak te maken voor een inventarisatie?

Ja, bij ONTZ is het mogelijk om een vrijblijvende afspraak te maken met één van onze consultants die samen met u uw huidige situatie en toekomstwensen zal bespreken.

Zijn alle werkzaamheden inbegrepen in het abonnement?

Ja, alle werkzaamheden zijn inbegrepen in het abonnement. De enige werkzaamheden die niet inbegrepen zijn in het abonnement zijn losstaande IT-projecten met server hardware en installatie van hardware aangeschaft bij derden tijdens de looptijd van de overeenkomst.

278095920